czwartek, 31 marca 2016

Tag :3


Witam, dziś Tag(swoją drogą zaległy). Pierwsza część nie miała osób wskazanych które były nominowane, do drugiej zostałam nominowana. Zapraszam do czytania ;*

Część pierwsza:
Czy kiedykolwiek zjadłaś pająka?
Trudno stwierdzić, specjalnie na pewno nie, ale kto wie co dzieje się gdy śpię


Czy pewnego dnia spotkałaś misia polarnego?
Jeszcze nie ;P

Brzydzisz się krwi, żył, organów, robali itp...?
Krwi się nie brzydzę, cała reszta tak, tak brzydzę się a głównie robali :0
Czy kiedyś zalałaś pół pokoju przez to że chciałaś "wyprać" ubrania w pralce?

Nie???
Czy jesteś osobą sentymentalną? (z sensie przywiązujesz się do rzeczy i ich historii, tradycji itp...)
Do rzeczy i historii, a do tradycji no nie za bardzo


Czy kiedyś zamknęłaś się w szafie?
Tak, to byłą częsta kryjówka gdy grałam w chowanego


Wolałabyś być wróżką czy syreną?
Syrenką

Czy lubisz robić podobizny ludzi z realu w Simsach?
Nie, bo łapię się za głowę gdy spojrzę na zdjęcie, sima, zdjęcie, sima i tak nie to nie jest podobne
Czy twoim zdaniem studia to fajny okres życia?
Nie stwierdzono
Czy zjadłaś DZIŚ nie ugotowaną kluskę?
Dziś nie, kiedyś tak
Czy masz zwierzaka? Jeśli tak to zjadłaś jego karmę?
Mam dwa koty, i królika. Nie zjadłam kociej, karmy króliczej też nie xD

Część druga:
Ulubiony smak tymbarka?
Jabłko- Wiśnia
Ulubiony smak lodów?
Ciasteczkowe
Deszcz czy śnieg?
Śnieg
Ulubiona emotikonka?
<3 liczy się a jeśli się nie liczy to :*
O czym teraz myślisz?
O Young Stars on Tour, i nucę keep smiling
Kręcone czy proste włosy?
Proste a przy końcówkach delikatnie kręcone xD
Kolor oczu?
Nie możliwy do określenia
Blogger czy YT?
YT bo tam spędzam więcej czasu 
Biały czy czarny?
Czarny z białym
Neony czy pastele?
Pastele <3
Wolałabyś zrezygnować z prowadzenia bloga czy oglądania YouTube?
Wolałabym zrezygnować z... prowadzenia bloga :(
Lubisz szalone kolory włosów (na przykład niebieski, fioletowy itp...)?
Tak, uwielbiam. Ja sobie mogę tylko o takich włosach pomarzyć x(
 Co byś zrobiła gdyby zlikwidowali szkołę (na pięć lat)?
Grała w simsy. Nie raczej nie cały czas, spotykała się z przyjaciółmi.
Lubisz naleśniki?
Lubię
Masz jakiś portal społecznościowy? Jaki?
Mam fb, instagrama, snapa, twittera. Nie wiem czy te portale się liczą ale mam konto na google, YT i We Heart It.
TS3 czy TS4?
TS4. Bo TS3 ładuje mi się za długo, zdecydowanie za długo!
Ulubiony dodatek do TS3 i TS4?
Cztery pory roku, lub zwierzaki do TS3. Do TS4 Spotkajmy się!
Co robiłaś trzy godziny temu?
Jest 23:09 (28.03.16), a trzy godziny temu rozmawiałam z mamą, i złościłam się że nie leci na wspólnej xD
Co piłaś dzisiaj jako pierwsze?
Wodę z syropem wiśniowym 
Gorzkie czy kwaśne?
Kwaśne
Jaka była najdziwniejsza rzecz jaką zjadłaś?
Nie jestem wstanie sobie przypomnieć xD
Znasz jakiegoś Grześka?
Mam wujka Grzegorza, liczy się?
Wymień trzy rzeczy które zmieniłabyś w TS3 i TS4.
TS3: Czas ładowania xD a tak to nie wiem dawno nie grałam 
TS4: Ekran ładowania pomiędzy parcelami, większe akcesoria pod względem przedmiotów i ubrań dodawanych do gry 
Miasto czy wieś?
Miasto!
Lubisz swój pokój?
Lubię? Mało powiedziane KOCHAM!
Masz dużą rodzinę czy raczej nie?
Nie mam rodzeństwa więc nie, ale jeśli chodzi o kuzynostwo to tak.
Miałaś kiedyś "rota wirus"?
Nie wiem xD, ale myślę że tak
Jeśli chodzi o TAG to nominuję:
Wszystkich! Ale, ale, tylko tych co chcą zrobić ten tag ;)

Dzięki serdeczne za przeczytanie. I ogólnie postanowiłam że tag itp. będą jako dodatkowe posty czyli pojawiają się w różne dni ;)

1 komentarz:

  1. Jej! Bardzo się cieszę że wykonałaś oby dwa TAGi!
    Haha, ja bym przyjęła nominację gdyby nie to że ode mnie się to zaczęło :D

    OdpowiedzUsuń