poniedziałek, 28 marca 2016

Stylowo #2- Kasandra Ćwir



Na początku przepraszam za moją nie obecność :(. Napiszcie kiedy chcecie żebym wstawiała posty, chcę co tydzień w jakiś dzień i jeden co dwa czyli np. w jednym tygodniu jeden a w drugim tygodniu dwa ;), nie jestem wstanie zrobić czterech postów w ciągu dwóch tygodni.
Koniec ogłoszeń parafialnych ;)

W tym stylowie będziemy przerabiać Kasandrę Ćwir, to dosyć taka "znana" simka, bo córka Belli :)
codzienne:
z bliska przed

i po, myślę że teraz wygląda tak dorośle

po lewej nowy strój codzienny, a po prawej stary 
dużo czerni, ogólnie dużo ciemnych kolorów 

do codziennego numer dwa dodałam trochę koloru...

tu też ;)

oficjalny:
make up

myślę że w starym wyglądała trochę staro 

Sportowy:
włosy spięte

tak teraz sobie myślę że nie do końca dobrze wygląda w nowym stroju sportowym :/

do snu:


dużo to tu nie zmieniłam

imprezowy:

chciałam ją tak ubrać żeby była lekko elegancka, i imprezowa

strój kąpielowy:
nawet nie ściągałam jej okularów, bo makijażu jej nie zrobiłam 

z kąpielowego też nie jestem do końca zadowolona :(


PS cieszę się że wracam mam dużo do nadrobienia, do zobaczenia w piątek ;*


4 komentarze:

  1. O matko, nawet nie wież jak się cieszę że wracasz! Kasandra po metamorfozie wygląda zupełnie inaczej! Posty pisze kiedy Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że się cieszysz że wracam :). Ja muszę mieć określone dni bo potem nie będzie postów albo będą co dwa tygodnie ;P

      Usuń
  2. Sama wybierz odpowiedni czas, może sobota i niedziela? Ja musze mieć konkretne dni bo by posty były rzadko :P a ja tego nie lubie. Ciesze sie zw wracasz, metamorfoza oczywiście na plus. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że piątek lub sobota będą ok :) Fajna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń