piątek, 26 lutego 2016

Ukryte dziecko #3- Osobno spędzony weekend

Powracamy z serią postów ukryte dziecko! Kto się cieszy?
Zaczynamy!

T- Tato dlaczego mama nie spędza z nami czasu?

C- Tak naprawdę to nie wiem, ale myślę że siedzi w tej piwnicy bo maluje tam.

T- Ale ja już za nią tęsknię! Chcę żeby spędzała czas z nami i tylko z nami, a nie sami i sami!

C- Kiedy indziej z nią o tym porozmawiam, a ty się uspokój młoda damo!

Potem...
C- Buaaaaaaa

teraz już nigdy nie wsiądę na piracki statek, bo jakiś nie zrównoważony psychicznie pan(\Chace) mnie wystraszy 

tymczasem...
panie czyli Stacy i Alexis wybrały się do spa

paraaaaa

nawet nie wiedziałam że panie czyszczą te fotele 

pan Gofr się gapi na małą, nie winną dziewczynkę, co ma na myśli, jak myślicie?

S-blablabla
A-blablabla

nie ma Alexis znikła pod powierzchnią wody 

go home

normalnie podział, tu Chace

a tu dziewczyny

W jakiś sposób Alexis  przeniosła  się na zewnątrz, więc poszła połowić...
W piżamie, i skarpetkach 

ile plonów

-Ja też chcę taką dużą rybkę!

Która to Tiffany?

Tatuś z córkami wybrał się na basen gdzie był taki super plac zabaw, 

C-Buuu
R-Nie przestraszyłam się tato ;P

Tymczasem...
-Buu, a to nie moja córka, tylko jakiś chłopiec

bańki *.*

A- Najlepszy weekend jaki mogłam spędzić 
S- Oh, może kiedyś będziemy więcej czasu spędzać razem 

A- Dziękuję!

śniadanko dnia następnego 

myjemy wannę 

Nie było powiadomienia że Tiffany ma urodzinki (sorka za ten kryształek)
Tiffany zerwała się ze szkoły, by zmienić się w starszą

Tiffany to wróżka xD

zmieniłam jej pokój

T- Zapomnieli o moich urodzinach

po metamorfozie, napiszcie czy chcecie zobaczyć jej wszystkie stroje 

T- Dlaczego oni o mnie zapomnieli ;(

"Drogi pamiętniczku dlaczego mama, już nas nie kocha, nie powiedziała nam tego wprost, ale ja to wiem, i teraz jeszcze to że zapomniała o tak ważnym dla mnie dniu- urodzinach, nie wiem co o tym myśleć"

S- Jak tam kochane?

spełniamy aspiracje

chwila odprężenia 

szafa garderobiana 

wynajęłam żywieniowca tylko przez dwie godziny stała 

oby wam nie przeszkadzały kryształki, dzięki za przeczytanie.

2 komentarze:

  1. Ukryte dziecko jej! Fajny baner. Nie mogę się doczekać następnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  2. UKRYTE DZIECKO POWRACA! JUHU!
    Z żywieniowcem miałam ten sam problem XD

    OdpowiedzUsuń