piątek, 12 lutego 2016

Stylowo #1- Liberty Lee+ info

W dzisiejszym poście będziemy przerabiać... A także dowiecie się czegoś.

Hej na początku chcę was poinformować o zawieszeniu serii  o ukrytym dziecku. A robię to bo jest tego mała oglądalność więc może do tego kiedyś powrócę. Napiszcie swoją opinię czy chcecie ukryte dziecko.

Ok. Do rzeczy. Stylowo- "program" dla simek i simów gdzie zmieniamy ich wygląd.
A dziś.... Liberty Lee jest molem książkowym, niezdarna i jest zapaleńcem.
Wyglądała jak małe dziecko, a teraz jak taka nowoczesna dama.

z bliska kiedyś...

teraz z bliska 

jej po lewej codzienny stary a po prawej nowy

i codzienny numer 2 nowy 

oficjalny z bliska

stary i nowy z daleka

sportowy nowy z bliska

jej stary i nowy strój sportowy

do snu


imprezowy z bliska

nie wiecie jaki szok przeżyłam gdy zobaczyłam jej stary imprezowy

bez okularów kąpielowy iii....

z nimi

wcześniej i teraz

Dzięki za przeczytanie. Napiszcie czy fajnie wygląda. I czy podoba wam się nowa seria postów.

8 komentarzy:

  1. Tak! Ja chce ukryte dziecko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś lubi tę serię (ukryte dziecko).

      Usuń
  2. Ja także! A Liberty widziałam w mieście w stroju na codzień i w stroju na imprezę. Boże myślałam, że to zupełnie inna simka! Mogłaś zostawić jej ten imprezowy. Ale i tak fajnie wygląda. :) ja daję like tego rodzaju postom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ktoś lubi tę serię (ukryte dziecko).

      Usuń
  3. Ja z chęcią zobaczyłabym ukryte dziecko! :) Liberty wygląda korzystniej ^^ Mam pytanko, jak zrobiłaś na stronie głównej takie odnośniki do postów? Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi. W sensie, że trzeba kliknąć żeby się post otworzył? Bo ja się z tym męczę i nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układ> Posty na blogu> tam się ustawia zwijanie tekstu czy jakoś tak
      a na poście musisz w pewnym momencie dać "Wstaw zwijanie tekstu". Tak miej więcej się to robi ;)

      Usuń
  4. Fajny pomysł na serię. Tez kiedyś się nad taką zastanawiałam :D Nowe stroje są o niebo lepsze, jednak uważam, że przy jej figurze (brak talii...) lepiej wyglądałaby w jednoczęściowym stroju kąpielowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe na przyszłość pomyślę by przy braku tali dać jedno częściowy strój ;)

      Usuń