piątek, 19 lutego 2016

Megi #7- Mały szkrab, i urodziny

W tej notce wreszcie zobaczymy szkraba i jego urodzinki.


Ogłoszenia parafialne:
Ukryte dziecko powróci za ok. tydzień do dwóch,
17.02.16r. = zakup dodatku spotkajmy się, 
lecz jeszcze nie będzie go widać w postach.
I to na tyle ogłoszeń.

Do rzeczy!
Stefan po wyjściu z toalety stwierdził że oszczędzi żonie cierpienia i wrócą prędzej o domu

Środek nocy ale...
Megi postanowiła że nie wytrzyma do poranka i pojechała do szpitala

laser nie chce poprawnie działać a lekarz nie panuje nad maszyna XD

hmmm który bocian wyląduje w kołysce?

myślicie ze Meghan przyda się jeszcze serce?

wreszcie mały David Greenriver znalazł się w kołysce 

mama niedźwiedź przytula niedźwiadka, i mówi:
-Oby lekarz przyjmujący poród twojego rodzeństwa był bardziej kompetentny niż ten dziwak stojący nieopodal nas
-gugugaga

po powrocie dziecko wylądowało gdzie? Na podwórku. A gdy robiłam remont zostawiłam alarm 

kolorku kołyski nie umiałam zmienić, a tu widać kącik dziecka, myślę że jak na moje zdolności (których nie posiadam) to wygląda ok

hobby pora rozwijać

pierwsze karminie 

zdjęcia z podroży poślubnej 

poranna toaleta

huraganowa Meghan, weszła i od razu popsuła 

słodko *_*

ta kuchnia już jest zagracona 

ogródek 

słodko #2 

arcydzieło 

nowy kosz na śmieci 

kto kocha dzieci? Raczej nie Stefan 

dałam jej, czy im nie wiem ale tak wygląda jeden z nowych stroi Megi 

zakupili też ognisko, kto się podpalił? No oczywiste kto, Meghan!

urodzinki

David stoi naprzeciwko Stefana

tak wyglądał gdy wyskoczy, no nie powiem wyglądał jakby była to ona 

po zmianie 
codzienny 2

codzienny 3 

oficjalny

sportowy 

piżama

imprezowy

do pływania

dlaczego ja dale tyle zdjęć jak Stefan rzeźbi a Megi maluje?

arcydzieło swoją drogą znów 

jak się tego pozbyć 

pierwszy posiłek 

kącik po zmianie 

kącik Davida 

chyba mus się podoba 

Dzięki za przeczytanie. I sorki że w poniedziałek nie było posta. A i napiszcie kiedy mieliście ferie?


4 komentarze:

  1. Ja mam teraz ferie :D :D Fajny post, mały David jest uroczym chłopcem i ma fryzurkę jak mój Maciek :D :D Uwielbiam ją ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie od... dzisiaj! Słodziak z tego Dawida ^0^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe może będzie miał powodzenie u dziewczyn ;)

      Usuń