piątek, 1 stycznia 2016

Megi #0- Przedstawienie bochaterki

Witajcie dziś jestem z Tiny living challenge, zaczerpnęłam taki pomysł z bloga "simsy według mnie" i "simsy oczami simomaniaczki".
Zasady:
Jak zazwyczaj nie można podjąć pracy
Tworzymy kobietę lub mężczyznę (i szukamy partnera płci przeciwnej, ja wybrałam opcje pierwszą)
Nie można od razu stworzyć dziecka(w cas)
Długość życia dowolna (ja mam narzazie normalną potem jakby co zmienię)
Dom nie może przekroczyć wielkości 5x5 (ale może być mniejszy )
Łóżko musi być dwuosobowe i mieć dostęp z obu stron
SIMY NIE MOGĄ SPAĆ NA ZEWNĄTRZ
Gdy dziecko stanie się młode dorosłe możemy zbudować mu własną chatynkę (5x5)
Koniec wyzwania- dziecko w 3 pokoleniu bierze ślub
+Ode mnie:
Wypełnienie aspiracji duża,szczęśliwa rodzina
Dziecko(w wieku dziecięcym) osiąga maksymalny poziom jednej umiejętności

Do rzeczy przedstawiam wam Meghan Greenriver, lecz często będę ją nazywać Megi.
z przodu


trzy stroje codzienne
strój wizytowy, Megi ma też drugi lecz on będzie wam pokazany przy ślubie

dwa stroje sportowe
piżamka

dwa imprezowe jeden jest taki elegancki a drugi szalony
i cudowny strój kąpielowy

Prezentacja domku (nie jest wykończony jak widać)


zdjęcie z lotu ptaka
z frontu 
segment kuchenny
łazienka o ile można tak to nazwać
domek(?)

Dziękuje za przeczytanie tego posta, pozdrawiam i całuję.

PS sorki że tak późno, ale miałam problem z dodaniem przez fona 
( w jednej zasadzie wkradł się błąd, dziękuję Oliwi z simsy według mnie za zwrócenie mi uwagi)

7 komentarzy:

  1. Ciesze się, że coraz więcej osób robi to wyzwanie! ^^ Bo jesty dość mało znane a według mnie bardzo fajnie! Simka śliczna! Ma boskie imie :* Tylko w zasadach napisałaś ze może być większy niż 5 na 5 kratek a nie może xd Mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi. Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię to wyzwanie u siebie (ale nie na blogu tylko tak prywatnie) i całkiem je lubię :)

      Usuń
    2. Tak zrozumiałam dokładnie, błąd poprawiony. Również pozdrawiam.
      PS twój komentarz bardzo poprawił mi humor (z resztą jak inne)

      Usuń
  2. Ładna simka. Dodaję do obserwujących i czekam na więcej.

    http://simowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Simka śliczna <3 Ten dom wydaje mi się taki wielki! Chyba przez ten taras.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna simka i naprawdę świetne ciuchy - rzeczywiście strój kąpielowy naprawdę dobrze dobrany C: Domek też naprawdę schludny - czekam aż cała zabawa się rozkręci! :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://desimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń